ne kadar uzatsada konuyu yerinde devam ettirerek okuyucuyu kitapta tutuyor. Kitabın adındaki gibi karakterlerden birinin bile insan gibi yaşadığı soylenilemez. Kitapta insanların yaptığı korkunç şeyleri okuyucuyu ne kadar üzsede şuan bile böyle şeylerin gerçekte de yaşandığını bilmek ayrı bir üzücü. Sonu, başı demeden etkileyen bir kitap alın derim
Konusunu merak edenlere;
Jan vajian adlı bir adamın ekmek çalıp 19 yıl hapis cezası alması ve sonrasında kaçıp madlen baba ondan sonrasında ise başka bir kimlige bürünmesi ve yanındaki(madlen babayken annesjne soz verip kurtardığı) kızıyla hayatını anlatiyor
Betimlemeyi çok beğenmedim şahsen. Konu güzel ama birden bı konudan bir konuya geçiyor mallesef ondan konu güzel bile olsa bir süre sonra buraya ne ara geldi noluyor diyorsunuz