Ben şimdi kime mektup yazacağım? Bu uzun mektupları kime göndereceğim? Kime "hayatım" diyeceğim? Kime sevgi dolu sözcükler söyleyeceğim? Sizi bir daha nerede bulacağım? Sizi Tanrı'nın nurunu sevdiğim gibi seviyorum. Sizi öz kızım gibi seviyorum.Tüm sevgimi size adadım ,yalnız sizin için yaşıyorum. Belki bunlardan haberdar değildiniz ama durum böyle. Vaziyet böyleyken nasıl beni bırakıp gidebilirsiniz?