Evet,ağlamaklı oluyorum,demdir bu.
Hani,kurşun sıksan geçmez geceden,
Anlatamam,nasıl ıssız,karanlık...
Ve zehir-zıkkım cıgaram.
Gene bir cehennem var yastığımda,
Gel artık...
"Genç bayraklar vardır,
Barış düşünür,
Kuyularda işçi,mavilikleri.
Ben hepsini düşünürüm,
Yirmidört saat
Ve seni düşünürüm,
Karanlık bir gün hırslı...
Seni,cihanların aziz meyvası.
Ilan-ı aşk makamından bir mısra,
Yeşerip,kımıldar içimde,
Düşer aklıma gözlerin...