Kitabı beğendim herkese tavsiye ederim. Konusu Bir kızın(Jaz) okuldaki enyakın arkadaşı başka biriyle kanka olmaya başlar ve bu onun hiç hoşuna gitmez ancak sınıfa yeni birisi gelir ve sıra arkadaşı(Nadima)olur ama sıra arkadaşı ingilizce bilmiyordur Bu Jaz aslında hocalara göre çok yaramazlık yapar ama Jaz ben dinlediğim der hep annasine(Babası Jaz doğduğunda onları terk etmiş ve üç abisi var )ve bir gün Jazın aklına çok güzel bir fikir gelir ve buzları çikolata ile eritir sonra bir sürü olay ne derseniz var ;havaifiseklerden korkma,ödül kazanmıştır ama verme konusunda kavga ,tiyatro eşleşmesi,matematik madalyası,cezaya kalma,kurban bayramı yemeği
SON