Eğer ödülse dinin amacı , eğer vatanseverlik kişisel çıkarlar demekse ve eğer eğitim ilerlemek içinse,
O zaman inançsız , vatan haini ve cahil bir adam olmayı yeğlerim.
Demokrasi bir eğitim işidir eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur devam edilirse demogoglar türer . Demogoglardan da diktatörler çıkar