Bilgi, o bilgiye sahip olan kişinin bakış açısıyla çok da iyi bir şey değil bence çünkü ne kadar fazla şey bilirsen o kadar şey bilmediğini farkediyorsun, duyar da kazanıyorsun çok duyarlı olmak iyi bir sey değil . Ben yine de cehalet diyeceğim çünkü bilgi sahibi insanlar kendini yiyip tüketirken cahiller çevrelerini tüketiyorlar.