Mutlu kekle hüzünlü mü poğaça dedi o?"
"Kabaran kekle çörek otlu poğaça."
"O neymiş ya? Mutluluktan mı kabarmış yani? O kadar mutluyum ki şöyle bi' kabarayım mı diyo kek? Hadi kek mutluluktan kabarıyo da poğaçaya n'oluyo? O niçin hüzünlü?"
Sanki içimde kötü huylu tümörler huysuzluk yapıyormuş da Leyla elimi tutunca hepsinin huyu suyu düzelmiş, kendilerini ilim irfana vermişler gibi bir his.