Bir gün yeniden görmek ister miydiniz Mihriban’ı diye sormuşlar Abdurrahim Karakoç’a: "Görmek istemem” demiş. “Değişmiştir şimdi. Ben onun nazarında değiştim, o benim nazarımda değişti. Öyle kalsın. İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından iyidir.” demiş.🍁🍂
"Güneşli bir güne uyanmak gibisi yok. Hele bir de mevsimlerden yaz değilse. Bulmacalarda bile yeri var. Kışın açan güneş, soldan sağa, beş harfli. Cevap tabii ki Leyla." :)