Elif TUZLUOĞLU

İşte orada, biliyorum. Başka türlü yaşayamazdım çünkü. (Çünküyü cümlenin başında söylemeliydim; şimdi kızacak. Evet, her an onun sözlerini düşünerek yaşadım, şimdi acaba ne der diye düşündüm.)
Reklam
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan hey anlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Hayır, gerçekten ölmedi; çünkü ben yaşayamazdım ölseydi. Bunu biliyordu. Bu kadar yakınımda olduğunu bilmiyordum ama, sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak demiştim. Nasıl olursan ol, var olduğunu bilmek bana yeter demiştim
Sayfa 31·Kitabı okuyor
1000Kitap
Görünüşüme bakma, içim öldü artık diye korkuturdu beni. İnanmazdım.
Sayfa 31·Kitabı okuyor
1000Kitap

Elif TUZLUOĞLU

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
129 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam