İntikam davet edildiğinde gelmeyen ancak çok ama çok arzulanarak yerinden kımıldayan ışıltı bazlı bir yılandır ve geldiğinde bana verdiği hazzın yanında seks bile sıfır kalır.
Ama bazılarının iddia ettiği gibi hala yaşamımı düzene sokamadığım konusu bana saçma geliyor. Kim yaşamını tamamen düzene sokabilmiş ki? Düzene girecek bir şey midir yaşam? Her an herşeyin olası olduğu, sahiplenilmiş aşkın soluk alamadığı, süreklilik denen şetin delik deşik edildiği bir tünelde yaşamı düzene sokmak ne demektir ?