-Şiir okumayın. Çünkü eylül zaten şairdir.
-Nereye gideceğim diye düşünüp durmayın. Çünkü eylülde her yer güzeldir.
-Korkmadan sinemaya gidin. Çünkü tırışka filmler gösterimden kalkmıştır.
-Sokaklara vurun kendinizi... Çünkü artık güneş terletmiyor.
-Yürüyün... Çünkü trafik çok berbat olur bu ayda.
-Teoman dinleyin... Çünkü en baba sonbahar şarkıları onunkiler.
-Açıkhava’da konsere gidin... Çünkü son demleridir.
-Eğlenmek için kasmayın... Çünkü melankoli gazlar her taraf.
-Üzerinize bir şeyler almadan çıkmayın... Çünkü her an serpiştirebilir.
-Uzun yola çıkın... Çünkü “ne güzeldir yollarda olmak şimdi”.
Ahmet Hakan