Elif Koçak

Eylül Tavsiyeleri....
-Şiir okumayın. Çünkü eylül zaten şairdir. -Nereye gideceğim diye düşünüp durmayın. Çünkü eylülde her yer güzeldir. -Korkmadan sinemaya gidin. Çünkü tırışka filmler gösterimden kalkmıştır. -Sokaklara vurun kendinizi... Çünkü artık güneş terletmiyor. -Yürüyün... Çünkü trafik çok berbat olur bu ayda. -Teoman dinleyin... Çünkü en baba sonbahar şarkıları onunkiler. -Açıkhava’da konsere gidin... Çünkü son demleridir. -Eğlenmek için kasmayın... Çünkü melankoli gazlar her taraf. -Üzerinize bir şeyler almadan çıkmayın... Çünkü her an serpiştirebilir. -Uzun yola çıkın... Çünkü “ne güzeldir yollarda olmak şimdi”. Ahmet Hakan
Televizyon
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat âşık olmak, sevmek değildir... İnsan nefret ederken de âşık olabilir...
Edebiyat