"İnsan bir şey bekler, sabahtan akşama; ama hiçbir şey olmaz. İnsan bekler de bekler. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, düşünür, düşünür, düşünür; ta ki şakakları ağrıyana dek. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız"
"Bize hiçbir şey yapmadılar, sadece mutlak bir hiçliğin ortasına koydular;çünkü bilirsiniz ya, yeryüzünde başka hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz. "
"Kişi kendini ne kadar sınırlarsa öte yandan sonsuzluğa o kadar yakın olur;özel cevherleriyle, tıpkı karıncalar gibi dünyanın dikkat çekici ve bütünüyle eşsiz bir modelini oluşturanlar, tam da görünüşte dünyanın dışında kalanlardır. "