"Bazılarımız yolunu afyonla bulmaya çalışıyor, bazılarımız Tanrı’yla, bazılarımız viskiyle ve bazılarımız da aşkla. Bütün yollar aynı yöne gidiyor ve aslında hiçbir yere varmıyor ."
Volkanların çelişkisi hem yıkımın hem de yaşamın sembolü olmalarıydı. Yavaşlayarak soğuyan, katılaşan lavlar zamanla toprağa -verimli, bereketli bir toprağa-dönüşüyordu.
“ sonuçta biz Amazonlarız,” diye devam ediyor öğretmen hanım. Ama Amazonlar sadece bir efsane, sizse maalesef gerçeksiniz. Havva’nın yoldan çıkmış kızları!