Annemin hatırası sade bugün değil her zaman beni zehirleyecek… Ne zaman çoluk çocuğumla sıcak bir odada güzel bir sofra başında yemek yesem onun soğuk mutfaklarda ayaküstü soğan ekmek yedigini göreceğim. Lokmalar boğazıma dizilecek.
Konuşacak bir şeyimiz kalmamış. Hep aynı şeyleri tekrarlıyoruz: Ne güzel günlerdi! -Nesi güzeldi? Güzel olsa hatırlamaz mıydık? Hatırlayıp avunmaz mıydık?