"Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti."
Atatürk devrinde Tanrı ikidir mi denmişti? Hayır!
Muhammed onun peygamberi değil midir denmişti? Hayır! Beş vakit namaz dört vakte, oruç yirmi dokuz güne mi indirilmişti? Hayır! Demek din denen şeye dokunulmamıştır. Ya ne yapılmıştır? Din dünya işlerinden ayrılmıştır. Gericilik nedir? Dünya işlerini yeniden din işlerine katmak! Şeriatçılık gelenekçi Atatürkçülüğü geçmişle yıkmak!