Elif elma

Elif elma
@Elifelma
Guvenlik gorevlisi
Lise
Bilecik/bozüyük
Eskisehir
7 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"Sen çok sev de bırakıp giden yâr utansın." 🍀
Elif elma
Utanmıyorlar
Reklam
Kalbiniz acıyınca napıyosunuz.....
Elif elma
Ağlıyorum
gerçekten inanayım mı buna?
Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm, biliyorum Bu çeşit yaşamak, zor. Kimbilir Tanrım, kimbilir Hangi güzel yerde beni, Hangi ölesiye sevda bekliyor?
Elif elma isimli okura yanıt verildi
Elif elma
Orasida öyle.fakat umutsuz hayalsizde yaşanmıyor.
gerçekten inanayım mı buna?
Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm, biliyorum Bu çeşit yaşamak, zor. Kimbilir Tanrım, kimbilir Hangi güzel yerde beni, Hangi ölesiye sevda bekliyor?
Elif elma
Umut fakirin ekmeğidir diye bir soz var.olmasa bile sanırım umut etmekte güzel bisey