"Delilik şüphesiz aptallıktan iyidir. Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur; aptallık, var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir.
Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı. Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok."
- Peyami Safa
...Bir insan diğerine çok şey anlatmak istese bile,
"Sana söyleyeceğim hiçbir söz yok." Diyebilir. Diyor İsmet Özel.
Peki siz söyleyeceğiniz onca şey olmasına rağmen "hiç" dediniz mi?