Kitabın önsöz kısmında "Kısa öyküye ille de bir tanım getirmemiz gerekirse,gerçek ya da düş ürünü bir olayı edebi bir üslupla aktaran kısa düzyazı anlatı diyebiliriz öykü için en kestirme yoldan"yazıyor.İçindeki öykülerin çoğu en kestirme yoldan ulaşıyor kalbinize,arayıp bulamadıklarınıza,bulup adını koyamadıklarınıza.Kesinlikle okunmalı.Favori öyküm "Arabacının Koltuğundan-O.Henry"