Bütün Çocuklar İyidir çok güzel bir kitap yazmış nihan kaya. Her yetişkinin içinde çocuk barındırdığı bu kitabın sadece çocuklara değil yetişkinlere de hitap ettiğini hayatımızda ne kadar yanlış davranmışşar ve davranmışız. Çok güzel örnek kısa hikayelerle güzel yerlere değinmiş yazar. Herkes okumalı.
Dili akıcı, esnek ve yormayan bir akışı var. Psikodrama tekniğini ilk kez duydum ve okudum. Teknik güzel. Anlatımı da güzel. Ancak kitap tür olarak bana hitap etmedi.