Hayatım hep bir yol aramakla, sonra bir yol bulduğumu sanmakla geçiyor. Yolların bir kurtuluşa çıkmadığını uzun zamandır biliyorum. Bu yüzden işte, hiç olmazsa denize çıksın.
Evren mucizelerle doludur. Başımıza gelen her şeyin bir anlamı vardır. Eğer bir şeyler istediğimiz gibi olmuyorsa bizim için daha iyileri planlanıyordur. Bu biricik deneyimimizin tadını çıkarın. Her şeyi affedin ve kaderinize gülümseyin…
Kendimi yokladım. Başlarda hiç geçmeyecekmiş gibi gelen o üzüntüyü aradım içimde. Bulamadım, kalmamıştı. “Kusura bakma,” dedim, “Ben gerçekten daha iyiyim.”