İlk izlenimleri genellikle olumsuzdu; sadece, sessiz insanlar hakkında“ kibar” ya da “terbiyeli” gibi yargılar verildi. Böyle insanlar da çoğu zaman, ilerde gerçekleştirmek istedikleri çıkarları için yatırım yapan sinsi yaratıklardı.
Neler olduğu sorulursa ‘şey’ Kelimesinden başka türlü tarif edemeyeceğim bir sürü şey. Allah’ım, dedi sonunda; ne olurdu bütün bu ‘şey’leri anlatabilecek gücüm olsaydı.
Zamanından önce Öksüz kalmanın da, boşanmak ve evini terk etmek ve başka birine aşık olmak gibi yersiz bir durum olduğu belliydi. Toplum içinde bir yer alabilmek için, her zaman tam kadro ile bulunmak gerekiyordu.