Bakın Muhammed Bey çok şükür olayları objektif olarak inceleyebiliyorum. Ama her milletin kendince övünecek tarafları vardır. Ben Türk olarak atalarımın yaptıklarıyla gurur duyuyorum. Gelip bir Yunanlı'nın "Türkler bizi çok güzel denize döktü" demesini beklemem ki beklemekte boşadır. Ben yaptığımız hataların da farkındayım ama bu da her şeyimizde hata var anlamına gelmiyor. Beşeriz sonuçta hatasız olmamız beklenemez...