En iyisi düşünmekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi." Saatleri Ayarlama Enstitüsü
Biz neden hayattan kaçıp kitaplara sığınırız? Çünkü dünya sahtekârla doludur azizim; Insanlar samimi degildir, herkes birbirini kırar, incitir. Bizim o koca koca kitaplari devirmemiz, iki satir samimiyet bulabilmek içindir arkadaslar. Iki satır samimiyet. Gerisi kıyl ü kal..
"Bir Kitap Bir Balta" -Omer Faruk Donmez-