Okuyanmuallime

Okuyanmuallime
@Elis323
Her şeyi tecrübe etmeye insan ömrü yetmez. Olmasaydı kitaplar yaşamadan tecrübe kazanılır mıydı?
Aramızdaki tek mesafenin boy farkımız olmasını isterdim.
Senden öteye taşıyamıyorum kendimi Senden öteye taşınamıyorum bu mevsimde sen, kâh baktığımda kendimi gördüğüm su birikintisi kâh, öptüğümde vicdanımı kemiren ahiret sıkıntısı gözlerine iman ettim bütün leyla'ları inkar ederek attığın düğümü çözemiyor Kiramen temize çekerek hayatımı, hiç alışmadığın bir yoldan geliyorum sana yağmurları şahit kılıyorum bu muhteris sevdama ellerimi bekliyorsan boşuna yaşamış olmayacağım büyülü dudaklarından tek nefeste aşkı yudumlayacağım sana ilk seslenişim değil bu çığlıklar ama ilk fark edişin olur belki çırpınışlarımı bir yanımda Peygamber öğütleri bir yanımda ince sarılmış bir tütün ve kitabı açmak gerek senden bahsederken eğer dinlersen gönlümün rivayetlerini Sur üfürülmeden Nuh'un gemisine yetişebiliriz sevgilim siyahı meşhur eden o mağrur gözlerin insanlığımı onaylarken yüreğimi oyalayınca hüznümle tutuşturuluyor cehennemin ateşi göklerden başladım seni tanıtmaya yıldızlar dökülmeden önce gözlerinden bir kapı arala ömrüme bırak yarınların benim kaderim olsun bırak gölgene melekler salıncak kursun söyler misin gülüm kalbinden icazet alabilmek için kaç rahle daha eskitmeliyim ateşe düşerken tutunmak istiyorum kirpiklerine
Aşk
Okuyanmuallime
Öylece kaldım:⁠^⁠)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖