Okuyanmuallime

Okuyanmuallime
@Elis323
Her şeyi tecrübe etmeye insan ömrü yetmez. Olmasaydı kitaplar yaşamadan tecrübe kazanılır mıydı?

Okuyanmuallime

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2025 17. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,8bin okunma
Reklam
"Hayat mücadelesi" dedikleri kaypak şeye onda mâni olan bir şey var. Kime sorsa, yapamazsın bu işi, edemezsin bu haltı, diyorlar. Neden, diye sorduğu zaman, alışmamışsın... der demez, kendilerinin nasıl alıştığını soracağını hemen kavrayarak, bu yaştan sonra da alışamazsın, diye ilave ediyorlar.
Sayfa 31
Alıntı
O buhar içinde hatırlıyorum ki, o civarda insanlar korkunç şeylerdi. Garip gözleri vardı. Sabah sabah damlıyorlar; nasıl kazık atacağız birisine diye, fırıl fırıl, yalnız hamallarla çuvalların gezindiği sokaklarda dolaşıyorlardı. Bütün mesele bir yere mal yıkmaktı. Bütün mesele ötekini kafese koymaktı. Zamanlar normaldi ama bu normal zamanda da onlar, anormal zamanlar için pişiyorlar, sanki bugünü bekliyorlardı.
Sayfa 15