Nazlıcan Elif

Nazlıcan Elif
@Eliss11
ünye
Ünye, 23 Ağustos 1999
26 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Ne güzel söylemiş Marilyn Monroe: “ Ve bazen iyi şeyler biter ki, daha iyileri başlayabilsin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olmaktan korkmadığım, huzurlu hissettiğim yerdeyim; kendimdeyim.
Ben incinsem de incitmem. Kapılarım açık. Yalnızlık Allah’a mahsus, kuluna değil. Günü gelir, biri bana bir kalbim olduğunu hatırlatır, yeniden aşkın var olduğunu anımsatır, yeniden sevebilirim. İçimdeki sevgi tohumlarını yeşertebilirim. Fakat o güne kadar ben böyle iyiyim.
Hoş olsun bütün verdikleri aldıkları şu çiçeklerin gül susar çiğdem uyanır tüfek başlar konu değişir
Şiir