elf

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

elf

, bir kitap okudu
6/10
·94 syf.·
3 saatte okudu
·
2022 47. kitabı
Anton Çehov
7.4/10 · 26,7bin okunma
Okumam gerek,okumam gerek,okumam gerek...
Söz gelimi aya takmıştır kafasını.İşte benim de kendime göre böyle bir ay var kafamda.Bir düşünce yakamı bırakmaz hiç:Yazmam gerek,yazmam gerek,yazmam gerek diye tekrarlayıp dururum.
Sayfa 41 - Trigorin·Kitabı okudu
Edebiyat
At önemli:)
Bağışlayın yeteneğinizin hayranıyım,size hayatımın on yılını vermeye hazırım ama at veremem!
Sayfa 34 - Şamrayev·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaşamak ciddi bir şeydir,fakat altmışına gelip de tedavi olmaya kalkışmak,gençlikte hayatın tadını çıkarmadım diye yakınmak,bağışlayın ama hafifliktir.
Sayfa 32 - Dorn·Kitabı okudu
Edebiyat