Size göre yoksulluktan daha büyük mutsuzluk olamaz.Ama bence paçavralar içinde dolanıp da bir dilim ekmeğe muhtaç olmaktan çok daha beter şeyler vardır...
Dünyanın sizin içinizi görmediğini,derinin ve kemiğin maskelediği umutlarınızı,hayallerinizi ve kederlerinizi zerre kadar umursamadığını.Gerçek işte bu kadar basit,bu kadar saçma ve bu kadar gaddardır.