Abartıldığı kadar gerilip korkmadım büyük beklentiyle almıştım ama normalin üzeri değil asla neden abartmışlar anlamadim;) Körlük kitabına benziyor Körlük kat kat daha güzeldi
Dr hanım kendini fazla övmese güzel kitap ama O kadar övüyor konudan uzaklaştım bir daha okumam. Mesleki kariyeri başarısı vs bir yere kadar ama ne eşi çocukları kendisi dünyanın en güzel en yakışıklı ailesi onlar kendisini tedavi etmemiş daha
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
Üzerinde çok fazla çalışılmış çok fazla emek olan bir kitap. Çok detaylı bir anlatımı var evet ama O detaylar olmasa bu kadar beğenilmezdi sanırım... Çok güzeldi şiddetle tavsiye ederim Orhan Pamuk yine döktürmüş
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma