Herkes çok iyi bilir ki bazen bir saatlik süre insana ömür kadar uzun gelirken,bazen de göz açıp kapayıncaya kadar geçip gider...
Çünkü zaman yaşamın kendisidir.Ve yaşamın yeri yürektir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Neden hiç mutlu değilsin zeze?
+Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+İyi ki bir defa geliyoruz portuga.
-Neden?
+İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Sen,yüzme bilmeden suya atlamak isteyen ve boğulmaktan çok boğulmayıp alay edilmekten korkan biri gibi konuşuyorsun.Oysa alay edilmek, korktuğumuz en son şey olmalı. Friedrich Nietzsche