İnsanlar; dostları,eşleri,sevgilileri, akrabaları olduğu için yalnız olmadıklarına inanıyorlar ama yine de kendileriyle baş başa kaldıkları anlarda çok daha derinlerde yaşanan soyutlanmışlıklarıyla zaman zaman yüzleşmek zorundalar.
İnsanlar birbirlerine kendi senaryoları doğrultusunda roller verip karşılarındakilerden bu rolleri gerçekleştirmesini bekler oldular. Sonuç, düş kırıklıkları ve kızgınlıklar.