Bilindigi gibi zaman kuş olur uçar, bazen de solucan olur sürünür ama insanoğlunun kendini hissettiği en iyi an, zamanin hızlı mı yavaş mı geçtiğini fark etmediği andır.
Stefan Zweig'in kesinlike okuması gereken kitabi.
Kitapta üç ayrı öykü bulunuyor. Bir gecede biticek ama etkisi uzun sürecek.
Rahel'in Tanrı ile hesaplaşması cok guzeldi. Son öyküde ise adalet ve arayış üstüne yazılmış muazzam bir öykü. Cok ders çıkarılabilecek, ilham alincak bir kitap oldu benim için. Zaten Stefan Zweig hayranıyım. Diğer eserleri gibi bunuda büyük bir açlık ile okudum. Iyi ki Stefan Zweig❤
Kitapla sevgiyle kalın