Ah! Sefiller! Sanırım merdivenden çıkıyorlar...
Victor Hugo'nun en önemli eserlerinden biri. Bitirip incelememi yazmak için sabırsızlanıyordum. Kitabın çok dikkatli okunmasını tavsiye ederim, üzerine düşünülmesi gereken bir eser. Ben de üçüncü gün şöyle etraflıca kitabı düşündüm ve belli yerlerini tekrar tekrar okudum. Kitabın önsözü oldukça uzun, okurken sıkılabilirsiniz. Fakat kitabı anlamak, dönemin siyasi durumunu anlamak için sabırla ve dikkatle okunması gerekir. Bu eserde ki bilgi yoğunluğu oldukça fazla. Sayfa sayısı kısa ama konu ve bilgi bakımından oldukça yoğun. Okuyun! Okutun!
Sevgiyle ve Kitapla kalın :)