Çalıkuşu

Çalıkuşu
#81008293 Memento mori; Eloi, Eloi, lama sabachthani!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötülere iyilik etmek,su üstüne yazı yazmak gibidir.Üzgünüm ki olan olmuştur.Bu iş bize ders olsun.
Sayfa 69
"Şişman mı?Bu da iyi,çünkü bir yerine vurulursa acısını pek hissetmez."
Sayfa 20 - yeniden okumanın ayrı keyfi:)
Karanlığın bağrında yürüyorum bilinmeze doğru yapayalnız, Feryat ediyorum susarak,âman diliyorum sessizce, Kâinatın nefesi vuruyor yüzüme,tüm hücrelerim dile geliyor, Gökyüzünden yıldızlar kayıyor ay'a gülümseyerek, Ecel kuşları gagalıyor ömrümü,sonsuzluğa akıyorum İnşirah doluyor zerrelerime,ruhum ayrılıyor bedenimden, Vaslına ermek için içiyorum aşk şerbetinden, Beşeriyetten soyuyorum kendimi,cürmümle kalıyorum öylece, İki damla yaş akıyor gözlerimden,okyanuslar taşırıyor göğsümden, Yıkanıyor cismim gözyaşlarıyla,kayboluyor hakikatin ateşinde...🍁🍁🍁 ~ MundusEs~
Şiir