Çalıkuşu

Çalıkuşu
#81008293 Memento mori; Eloi, Eloi, lama sabachthani!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sonsuz cehalet,sonsuz mutluluk:)
"...kız olduğuna sevindim.Ve umarım aptalın teki olur;bu dünyada bir kızın olabileceği en iyi şey bu,güzel küçük bir aptal."
Sayfa 17
ne fark eder ki...
"Bir insan acıdan delirdiğinde, Diğerleri onun acısını değil, Deliliğini görürler.."🍂
1000Kitap
her yıl düzenli olarak:))
"Hep yılın en uzun gününün yolunu gözleyip sonra da kaçırdığınız oluyor mu?"
Sayfa 11
...Zamanın akılla anlaşılabilir bir gelişme doğrultusu yoktur.Özü itibariyle tamamen saçma ve anlamsızdır.Zamanın rasyonel bir tarafı yoktur.Onu ölçülebilir kalıplara sokan insanlardır.Bu nedenle de saat denilen zaman ölçerlere sahibiz.Zaman,özgür olmaya muhtaçtır ve ancak onu özgür kılabilirsen tüm bunlara bir anlam yükleyebilirsin.
Sayfa 353