Nursema

Nursema
@Elt_Nd
Öğretmen, tercüman.
16 Eylül
6 okur puanı
Nisan 2026 tarihinde katıldı
Sizce insanı en çok yoran şey nedir: Kaybettikleri mi, söyleyemedikleri mi, yoksa hiç yaşayamadıkları mı?
Hayata Dair
Nursema
Hiç yaşayamadıkları’dır net, tüm öfkenin birikmişliğin sebebidir 🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bize hep saf olup affetmeyi öğrettiler oysa benim bilincim değilşti artık: kalbimi kim kırdıysa, kim nankörlük ettiyse hakkım haram olsun ve karma denen şeye inanıyorum gün yüzü görmeyecekler.
1000Kitap
Nursema
Ay bana n’oluyo günlük gibi kullandım bir an hdjdjd