Yazarın diğer kitaplarını okumuş ve çok beğenmiş biri olarak bu kitabı büyük bir heyecanla alıp okumaya başlamıştım.İlk bölüm beni etkiledi fakat sonrasında koptu bunlarda kim neyi kaçırdım derken pek keyif alamadım.Yine de okumaya değer. İyi okumalar.