"Çünkü biz, aşkın kaba kuvvetle ilgisi olmadığına inanırız. Gönüllü olmayan bir evlilik,sıtmalı su gibi hastalık yayar her yana.O evde ne kadın,ne erkek ne de çocuklar mutlu olur. Bu hakikati yıllar önce gören atalarımız,eş seçimini kaba kuvvete sahip olan erkeğe değil, güzelliğe sahip olan kadına bırakmışlardır..."