1Bir) Yaradan var ve yaratılanLAR var.
Yaradan 1Bir) ama yaratılanlar sonsuz.
Yaradan, yaratılmış değil.
Yaradan yaratılmamış çünkü o yaratılan değil yaratan.
Yaratan ayrı yaratılan ayrı değil mi? Ayrı olmasa şimdi kelimelerle nasıl ayrılığı ifade edebilirdim. Bakın harfler bile farklı
Biri yaradan diğeri yaratılan.
Biz çevremizde ne görüyoruz peki, tabi yaratılanları...
Yaratılanlar(hepsi, şeytan dahil) yaradan tarafından yaratılmış olduğuna göre yaratılanlar yaratana aittir. Yaratanın dır.
Yaratılanlar yaratandan ayrı olamaz.
Çünkü onlar kendi kendilerini yaratamazlar.
Yaratan yarattığı için, kendilik ona yaratandan verilmiştir.
Kısaca, yaradan ve yaratılan dolaylı olarak aynıdır.
Kısaca, yaradan ve yaratılan dolaylı olarak ayrıdır.
∆