Öfke ya da nefreti kelimelerle ya da tavırlarla göstermek tarafsızdır,tehlikelidir,akıllıca değildir,gülünçtür,bayağıdır. O halde öfke ya da nefreti eylemlerden başka şekilde kesinlikle göstermemelidir. İnsan ilkinden tümüyle kaçındığında ikincisini o denli kusursuz yapabilecektir.