Kitap genel olarak 2 bölüme ayrılmış. Mutsuz Olmanın Sebepleri madde madde uzun bölümler halinde gayet felsefi bir dille anlatılmış. Hem kişisel hem toplumsal açıdan. Diğer bölümde aynı şekilde mutlu olmanın nedenleri açıklanmış. Artık sizde hangisi varsa kendinizi düşünüyorsunuz. Ya da özellikle 2. bölümde hımmm bu benim hayatım bak ben buna sahibim diyerek görmediğiniz mutluluk sebebini keşfediyorsunuz ya da anlıyorsunuz. Pembe bir kapak çikolata Ve çilek bu ciddi kitaba hiç olmamış bence. Günümüzün içerikten yoksun sırf yazmış olmak iÇin karalanan basit kitaplarındanmış gibi bir izlenim veriyor. Ama değil,yazarına tıklayın Ve yazarın kim olduğuna bakın.