Önyargıyla yaklaşıp yine de merak edip aldığım kitap beni pişman etmedi. Çok sade ve kolay okunan bir kitap Ve kişisel gelişim okuyorsanız da bildiğiniz şeyler var ama buna rağmen dili o kadar tatlı Ve doğal ki sıkılmıyorsunuz artı evet o kadar kişisel gelişim kitabı okumama rağmen vay be ben bunu yapıyorum eyvah ben böyle düşünüyorum dediğim beni kendime getiren yönleri de çok oldu. Hatta özellikle ilişkiler konusunda cidden aydınlandım neden bazı olayların hayatımda tekrar tekrar aynı şekilde vuku bulduğunu anladım. Bu açıdan da teşwkkür ediyorum yazara Ve merak edenlere de diyorum ki cidden değecek siz de kendinizden illa ki bir şeyler bulup evet bunu öğrendiğim iyi oldu diyeceksiniz. Sadece ilişkiler değil İnanın daha önce hiçbir kitapta okumadığım farkındalıklar kazandım. Ve son olarak olumsuz yorum yapanların zaten o niyetle edindikleri kitaba şöyle bi bakıp sırf o içlerindekini dökmek için yazdıklarını düşünüyorum.