Sanırım okuduğum ilk kişisel gelişim kitabıydı. Daha lisedeydim ve çok etkilenmiştim. Hatta ayrı bir defter tutup içinden sevdiğim bölümleri yazmış onları da aileme,arkadaşlarıma okumuştum.
Fi-Çi-Pi den sonra merakla başladım. Genel olarak güzel bşr hikaye ama ben kitapta en çok profesörün derslerini sevdim hatta derslerin aralarının kaç sayfa oldupunu saydım bazı yerlerde derslere atlamak istedim. Hikaye çok çok uzatılmış gibi geldi bana o yüzden bu kitapla birlikte birkaç kitap bitirdim. Kitap çok yavaş akıyordu ben ise bazen unutuyordum bile birkaç hafta sonra Aaa Gör Beni nerede diye aklıma geliyordu. Yine de yazarın bakış açısı bana yakın olduğu iÇin tarzını seviyorum. Ama bu kitaptaki aşk hikayesi resmen zorlama olmuş. Adam bir anda kişiliğinin tam tersi mükemmel birine dönüşüyor sanki kalp gözü açılıveriyor oysa ki Fi deki sapıktı hikayenin başında resmen sonra en güzel aşk hikayesinin aranan adamı oluyor.
Gör BeniAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 202019,3bin okunma