Kitabin ilk sayfalarında biraz sıkıldım. Ancak sonlara doğru gayet keyifli bir kitaptı. Sıradan bir kitap değildi. Eğer hala okumadiysaniz okumanızı tavsiye ediyorum.
Bir internet sitesinde okunması gereken kitaplar listesinde gordum.ilk sayfaları biraz sıkıcı olmasına rağmen iyi ki okumusum dedim. Yazıldığı yılla gore değerlendirilirse hala güncelliğini koruyor. Bu nedenle okumadiysaniz kesinlikle okuyun derim .