betimlemeler sıkmasa da, anlatım ve konu olarak özgün olsa da eee noldu şimdi diye biten bir kitaptı
edebi eserlerin giriş gelişme ve sonucu olur. kitapta ne gelişme ne de sonuç kısmı var okuyorsunuz güzel hoş ama noldu şimdi demek insanın çokça canını sıkıyor.
ileride çocuklarıma hediye etme amacıyla koleksiyon yapmaya karar verip ilk olarak bu kitabı aldım elime.
çok çarpıcı bir konuydu ve çok güzeldi.
tavsiye edilir