Elinize aldığınızda bırakamayacağınız dili sade ve akıcı okudukça okunan bir kitap. İnsanın açlık ve gururuyla başa çıkma serüveni diyebiliriz okurken üzdüğü noktalar olsa da o durumda ne yapardım şeklinde merak uyandıran bir kitap.
Balzac'ın betimlemelerinden bayıldım bir süre sonra çok sıktı spoiler vermek istemem ama teması aşk olan bir kitabın anlatırken aşkı kirlettiğini düşünüyorum. Okurken biraz sadakatsiz dizisi volkan gibi bir ana karakter hissettirdi bana.
Vadideki Zambak
İnsanı derinden etkileyen bir kitap, okurken çokça ağladığım, arkadaşlıklarımı sorguladığım, en çok da insanlığı sorguladığım kitaptır okumak istiyorsanız ağlamaya hazır olun
Filmi de izledim fakat kesinlikle önce kitabı okumalısınız kitap filme göre çok daha başarılı okurken gözünüzde canlandıran bir anlatıma sahip bilim kurgu seviyorsanız okumanızı tavsiye edebilirim fakat bir noktada hep aynı olaylar dönüyormuş gibi biraz sıkıcı ilerliyor
Solaris (SL10)Stanislaw Lem · Alfa Yayınları · 20221,594 okunma
Eğer ki bir öğretmenseniz özellikle okumanız gereken kitap.Okurken insana mesleğini , hayatı ,yaşamı en önemlisi de ben bu işi layığıyla yapabilir miyim diye sorgulatan bir kitap bence.