... İnsanın bir niyet ve düşünce ile anlam kazandığını düşündüm .Demek ki insanlar niyetlerine göre iyi veya kötü ,güzel veye çirkin olabiliyorlar ...Ruhlarını şeytana satanlar ile Rahmân 'a adayanlar da işte bu ince çizgi ile birbirinden ayrılıyordu.