"Hatalarının bedelini ödemek"
Çok ağır bir cümle değil mi? Eğer hataysa yaptığım kendimi neden daha rahat hissediyorum. Hata yapmak kendini kötü hissettirmez mi? Peki benim yaptığım ne, özgürlüğüne kavuşmak mı yoksa hata yapmak mı? Neden herkes anlamadan, bu cümleyi kurabiliyor. Bu kadar basit mi söylemek. Karşıdakinin kırıldığını anlayamamak. Çok üzücü...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖