Emine

Emine
@Emine29
Çocuk Gelişimi
Konya
48 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
"Hatalarının bedelini ödemek" Çok ağır bir cümle değil mi? Eğer hataysa yaptığım kendimi neden daha rahat hissediyorum. Hata yapmak kendini kötü hissettirmez mi? Peki benim yaptığım ne, özgürlüğüne kavuşmak mı yoksa hata yapmak mı? Neden herkes anlamadan, bu cümleyi kurabiliyor. Bu kadar basit mi söylemek. Karşıdakinin kırıldığını anlayamamak. Çok üzücü...
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yangın düşmüş kor, kor Yanmış gönlüm yer, yer Duydum sağdan soldan Vazgeçmişsin benden...
Aşk
'Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevda da boğulur.' Cemal Süreya
Aşk
'Daha önce buraya hiç gelmemiştim. Daha başka türlü nefes alıyor insan burada, yanındaki yıldız, güneşten daha çok parıldıyor.'
Edebiyat
Ne diyordu Halikarnas Balıkçısı; 'İyi insanlar kırıldıkları zaman sevmeyi bırakmazlar, göstermeyi bırakırlar.'
Edebiyat