Emine

Emine
... Bir kadın, soğan doğrarken, ne kadar ağlamamak istese, yine de ağlar. Tabii üzüntüsünden ağlamıyor, soğanın acı, göz yakan kokusundan gözlerinden yaş geliyor. Böyle adamların sesleri, bibakıma soğanın göz yaşartıcı etkisini taşıyor.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mektubundaki soru, yalnız benim değil, sorduğum herkesin kafasını karıştırıyor. Bana öyle geliyor ki, kadının kadın olarak, erkeğin erkek olarak ayrı ayrı şansları var. Tarihte birçok büyük, önemli kadın var. Acaba onlara, 'Erkek olmak ister misiniz?' diye sorulsaydı, erkek olmak isterler miydi? Hiç sanmıyorum. Ister kadın, ister erkek olalım, kendi kendimizden memnunsak, şanslıyız demektir.
Sayfa 85·Kitabı okudu
İnsan ancak, kadın ve erkek olarak bütünleşir.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Kız olmak, daha doğuştan bir şanssızlık mı???
Sayfa 80·Kitabı okudu