Çocuklar vicdan azabı çekmezler. Çünkü vicdan azabı çekilecek olaylar için, daha zamanları olmamıştır. Vicdan azabı çekmek için büyümek, büyük adam olmak gerekir.
Gerçekten güzel bir kitaptı. Herkes kendi hayatına göre kesitler çıkarabilir. İnsanların ne kadar bencil olduğunu, insanlara faydalı olduğun sürece sana sevilip saygı duyulduğunu güzel bir dille anlatmış. Hayatta en yakınlarım, ailem dediğin kişilere bile guvenmeyeceksin çünkü fayda sağladığın, bir işe yaradıgın kadar deger görürsün. Yani ne kadar ekmek o kadar köfte. Tipik Insanoğlu. Nisyandan unutmaktan gelir derler ya çok doğru.
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,1bin okunma